Әдістемелік жұмыстар » Страница 10 » СШ №47
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің
«№47 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 57-07-10
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54-07-06
Нашар көрушілер
нұсқасы
Баланың мамандық таңдауында ата-ананың рөлі
21
қаңтар
2020
Баланың мамандық таңдауында ата-ананың рөлі
2020жылдың 18 қаңтар күні 9 сынып оқушыларының ата-аналарының  "Мамандық" құндылығы туралы түсінік сферасын кеңейту және мамандық таңдаудағы ата-ана міндеті,оның нәтижесіндегі еңбек қуанышына қосар үлесі мен жеке тұлғаның әлеуметтік ашық қоғамға бейімделуіне ықпал ету мақсатында директордың бағдарлы оқыту ісі жөніндегі орынбасыры Г.А.Нурбекова және мектеп педагог-психологы Г.Т.Тайлюбекова "Баланың мамандық таңдауында ата-ананың рөлі" тақырыбында ата-аналарга семинар-тренинг өткізді.
2019 жылдың 5 қараша күні ИФМ бірлестігінің онкүндік апталығының ашылу салтанаты ұйымдастырылды. Онкүндік бойынша мұғалімдердің ашық сабақтары, сыныптан тыс жұмыстары және басқа да іс-шаралар ұйымдастырылады. ИФМ бірлестігіне сәттілік
11
қаңтар
2020
2019 жылдың 5 қараша күні ИФМ бірлестігінің онкүндік апталығының
      2019 жылдың 5 қараша күні ИФМ бірлестігінің онкүндік апталығының ашылу салтанаты ұйымдастырылды. Онкүндік бойынша мұғалімдердің ашық сабақтары, сыныптан тыс жұмыстары және басқа да іс-шаралар ұйымдастырылады. ИФМ бірлестігіне сәттілік
9 "Б" сынып оқушылары мобилді кітапханамен танысты
11
қаңтар
2020
9 "Б" сынып оқушылары мобилді кітапханамен танысты
       Адамзат баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі-білім қазынасы. Кітап адам баласының сан ғасырлық ақыл-ойының жемісі, тарихы мен тағылымының алтын сандығы. " Кітап дегеніміз - алдығы ұрпақтың артқы ұрпаққа қалдырған рухани өсиеті. Кітап оқудан тыйылсақ, ой ойлаудан да тыйылар едік", - деген еді Ғабит Мүсірепов. Кітап таңдап,талғап оқи білу, оны түсіну мен түйсіну, алған әсерді өмір қажетіне жарата білу-әрбір адамның білігі мен білімін, пайымы мен парасатын айқындайтын алғы
Жаратылыстану" пән бірлестігінің онкүндігі
11
қаңтар
2020
Жаратылыстану" пән бірлестігінің онкүндігі
       Мектепішілік бақылау мен басқару жоспарының бұйрығына сәйкес 2019 - 2020 оқу жылының 18-28 желтоқсан аралығында " Жаратылыстану" пән бірлестігінің онкүндігі өтілді. Жаратылыстану пән бірлестігінің онкүндігіне байланысты қабырға газеттері шығарылды, шарлар ілініп, бұрыштар жасалды. Биология, химия, география пәндері бойынша сұрақтар беріліп, тәжірибелер жасалды. Онкүндік барысында ашық сабақтар мен сыныптан тыс сабақтар өтілді.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестігі онкүндігі
11
қаңтар
2020
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестігі онкүндігі
       Бүгін мектебімізде қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестігі онкүндігінің ашылу салтанаты болып өтті. Іс шара Абай Құнанбаевтың 175 жылдығына байланыстырылып ұйымдастырылды. Ортада көтерілген Абай шаңырағында Абай ақын, Зере, Ұлжан аналар қонақта болып, мектеп оқушыларының жыр шумақтарымен сусындады. Сонымен қатар Абай Орталық кітапханасының кітапханашысы Гулмира Бектұрсыновна кітаптар көрмесімен таныстырып, Абай кітаптарын оқуға шақырды. Мектеп директоры А. Б. Ботамқұлова сөз сөйлеп,
ҚМЖ ның жасалу жолдары " және "БЖБ және ТЖБ құру бойынша әдістемелік ұсыныстар
11
қаңтар
2020
ҚМЖ ның жасалу жолдары " және "БЖБ және ТЖБ құру бойынша әдістемелік
       27 қараша күні "Өрлеу" БАҰО" АҚ филиалы Жамбыл облысы бойынша ПҚ БАИ тренерлері Каркабаева Парида Пазыловна мен Есмырзаева Аманкуль Орынбаевна Тараз қаласының № 47 орта мектебінде пән мұғалімдеріне " ҚМЖ ның жасалу жолдары " және "БЖБ және ТЖБ құру бойынша әдістемелік ұсыныстар"тақырыбында оқыту семинарын өткізді. Пән мұғалімдері ҚМЖ-ның жасалу жолдары туралы, критериалды бағалауды ұйымдастыру технологиясы мен критериалды бағалау жүйесін құрастыру әдістемесінің негізгі аспектілерін
Тәуелсіздік тірегім-Қазақстан жүрегім
11
қаңтар
2020
Тәуелсіздік тірегім-Қазақстан жүрегім
         Тарих және қоғамдық пәндер бірлестігінің онкүндігі "Тәуелсіздік тірегім-Қазақстан жүрегім" атты тақырыпта ашылды. Пәндік апталық оқушыларға ел тарихын танып білуде тарихи тұлғалардың қоғамдағы қызметтерінен үлгі алу, өзіндік ой-пікір қалыптастыру мақсатында жоспарланған. Тарих және қоғамдық пәндер бірлестігінің онкүндігіне байланысты қабырға газеттері шығарылды, бұрыштар жасалды. Ашылу салтанатында еліміз аңсаған тәуелсіздік жолында қанша тарихи белестерден өткені туралы қысқаша тарихи
"Lesson study - сабақты зерттеу тәсілі
11
қаңтар
2020
"Lesson study - сабақты зерттеу тәсілі
      "Lesson study - сабақты зерттеу тәсілі" тақырыбында мектепте курс өтілуде. Курсты мектеп тренері қазақ тілі пәнінің мұғалімі Ж.Байырова жүргізеді. Курстың мақсаты сабақты зерттеу мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған. Курста мұғалімдер оқыту проблемаларын ынтымақтастықта шешуді ұйымдастыру, мұғалімдердің командалық жұмысын ұйымдастыру, мектептегі үдерістерді жоспарлау жолдарын және сабақты зерттеу үрдісінің негізгі бағыттарын қажетті білім мен дағдыны тереңірек
Оқыту мен оқуды жақсартуда-  Lesson Study үдерісін қолдану
11
қаңтар
2020
Оқыту мен оқуды жақсартуда- Lesson Study үдерісін қолдану
8.01.2020 ж күні Lesson Study тәсілінің мазмұнын, идеясын ұғындыру, басқалардың және өз пікірін топтық жұмыс арқылы сыни тұрғыда бағалау, ұстаздарды кәсіби қоғамдастықты құруға дайындау мақсатында мектепте педагогикалық кеңесте " Оқыту мен оқуды жақсартуда-  Lesson Study үдерісін қолдану" тақырыбында семинар - тренинг өтілді. Семинар-тренингке педагогикалық шеберлік орталығының тренері Тоқтағанва Ақбота Сағындыққызы қатысып өз тәжірибесін педагогтарға таратты. Семинар-тренингке мұғалімдер
Дарынды баламен қалай жұмыс жүргіземіз?
22
қазан
2019
Дарынды баламен қалай жұмыс жүргіземіз?
№47 орта мектебінде 18.10.2019 жылы  «Дарынды баламен қалай жұмыс жүргіземіз?» тақырыбында  жас мамандармен семинар-кеңес   өткізілді. Семинар-кеңестің    бағдарламасы бойынша жас мамандарды   топтарға бөліп, мектеп психологы Н.Әбдеш  «Дарынды балалардың   даму ерекшеліктері» бейне көрініс көрсетті. Мектеп психологы  Тайлюбекова Г постер қорғатты.Үш топқа тапсырма берді. 1.Дарынды  балалар кімдер? 2.Дарынды баланы қалай тануға болады? 3.Дарынды баланың жағымды,жағымсыз қасиеттері. Директордың